شکرستان

مسافرِ عالمِ خیال

شکرستان

مسافرِ عالمِ خیال

خانهﺍی با دیوارهای کج

| جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۱ نظر


خانهﺍی با دیوارهای کج، نمونهﺍی از معماری هرزه است.

آﻥچه ساکنان خانه خواهند دید، برایم مهم بود؛

پس طراحی آن را با کشیدن چند پرسپکتیو شروع کردم.



ﻣﻰدانید چرا گفتم معماری این خانه هرزه است؟

به نظرم خیلی مهم است که علت هرزه خواندنش را بدانید.

اگر ﻧﻤﻰدانید، این جا را ببینید: + + + 

نظرات  (۱)

علی آقا معلومه که خیلی زحمت کشیدی، خسته نباشی!
من خودم مدتیه که به دیوار کج فکر می‏کنم اتفاقا، مثل کاری که صائب انجام داده (+)، چون به نظرم میومد که این دیوارهای تماما صاف و گونیا، خیلی یک‏نواخته و چندان حرفی برای گفتن نداره. در ضمن ما می‏تونیم با زاویه دادن به دیوارها، یک نوع بازی نور و سایه هم انجام بدیم. با حرف شمام موافقم و به نظرم از داخل فضا یک نوع احساس ناامنی رو القا می‏کنه. اما درمورد لینک‏ها من هنوز خیلی علامت سوال دارم، چون به نظر فاکتورهایی خیلی زیادی می‏تونه باشه که باعث در اومدن فضاها از یک سری خطوط عمودی بشه و همیشه هم این یک بازی بچه‏گانه نیست قاعدتا.
پاسخ:
خیلی ممنون فرزین عزیز.
کجی دیوارای این خونه با کجی دیوارای خونهﻯ صائب عزیز، یه شباهت بزرگ داره و یه فرق کوچیک؛ جفتش فرﻡپردازیه؛ اما اولی فرﻡبازی ((هرزه)) و ((متهورانه))ﻯ ذهن منه؛ دومی انتخاب از فرمای باستانی(که چون یه انتخاب فرمه، بنا رو باستانی ﻧﻤﻰکنه.).
در مورد لینکا، بله؛ ممکنه همیشه بازی نباشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی